21-02-2024, 07:16 PM
Gbraga escreveu: (21-02-2024, 07:08 PM)Se for assim eu quero, mas na descrição não dá a entender isso não:
It takes place in a brand new area of a brand new map, which includes a similar structure to the original game: field areas, legacy dungeons, and other dungeons of varying scale.
Planície merda sem level design, legacy dungeon que todo mundo vai fingir que é do nível do resto da série mesmo sem ser e chalice dungeons.
Seria um meio termo legal se as legacy dungeons fossem todas interconectadas, como um mapa de Dark Souls, e a planície merda com chalice dungeons ficasse em volta dessa mega legacy dungeon. Aí seria ultra pica. Mas duvido que eles são capazes disso.
digo desse trecho aqui:
Citação:FromSoft has also developed its approach to field design. Previously the divide between field and dungeon areas was quite distinct. "This time, we wanted to go more in depth and bring a denser and richer level design, which brings these types of layout together a little more seamlessly," said Miyazaki. "There of course will be large open areas, there of course will be legacy dungeons, but we've also experimented with something a little more in-between these as well to bring a more diverse gameplay experience."
claro, pode ser que estão dando um migué mas me pareceu bem pontual aqui
a area invariavelmente vai ter que ter mais conteúdo por metro quadrado do que os mapas individuais do jogo base que podem ter muitos pontos mais genéricos pra encher linguissa